Väldigt nära

Tyvärr blev jag inte frisk igår så jag behövde vara hemma hela dagen och jag missade även en utbildning som skulle varit på Ullevi. Däremot skulle vi alla sova över på ullevi och ha pizza kväll. Men det missade jag, så tråkigt 🙁 Det positiva är att jag vaknade idag, lördag, av att jag hade 37,1 och det känns som att jag kan bli frisk idag. Men man vet aldrig vad som händer under dagen. Idag ska jag nog bara ta det lungt och kanske plugga lite eftersom att jag missade nästan hela veckan i skolan.

image

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *