Utomhussäsong hemma också

Igår eftermiddag blev Ullevis grusbanor klara för spel, så istället för att spela i GLTKs tält på morgonen så körde Kristian och jag utomhus istället. Det var ju självklart roligare att spela utomhus eftersom mina kommande tävlingar spelas utomhus, men j*vlar vad kallt det var! Jag var förberedd på att det inte skulle vara samma sak som att spela i Spanien, och jag visste att det stod att det var 1 grad ute, men jag trodde inte det skulle vara så kallt. 😂 Jag hade underställ under mina kläder och det var nästan bara vantarna som saknades, men då går det ju inte att hålla i racket längre så dem skippade jag. Men trots kylan så gick det ju ändå att spela och det är det viktigaste. Man får helt enkelt röra på sig extra mycket för att hålla värmen, och inga pauser!!! 😄

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *