Det är måndag igen och idag var första skoldagen efter lovet. Det var såklart lite tråkig och jobbigt att veta att lovet är över men det var ändå ganska roliga lektioner så det var kul. Bland annat hade vi hemkunskap och idag skulle vi göra sockerkaka. Vi arbetade två och två och jag var med Amanda. Faktist så blev våran riktigt bra och väldigt god också. Mums! Tyvärr så mådde jag dåligt hela dagen. Hosta, huvudvärk och frös hela tiden. Så jag åkte direkt hem efter skolan och det blir ingen träning för mig idag…

