RM & Sommartour

Idag var det match för både mig och Ebba men på olika platser och i olika turneringar. Ebba spelade match i Regions Mästerskapen idag och mötte Manda Johansson från Hönö. Jag tror faktiskt att det var första gången som Ebba mötte en spelare från Hönö TK. Men matchen gick i alla fall bra och hon vann med 6-0,6-0. Med samma siffror som Ebba vann med idag vann jag min första match med mot Emilia Valentinsson i Vetlandas sommartour. Jag spelade riktigt bra och jag var väldigt nöjd med mitt spel. Det var dubbla omgångar i sommaroturen så kag fick spela en till match klockan 18. Där mötte jag Hanna Wikberg och vann med 6-1,6-2. Spelet kändes bra under den matchen också. Imorgon väntar semifinal för mig och andra omgången för Ebba.

image image image image image image

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *