Jag tror jag har satt från klockan 08:00 imorse till klockan 15:00 på exakt samma ställe idag. Efter att jag ätit frukost så satt jag mig på en stol i köket och började plugga och plugga och plugga. Jag rörde mig inte ur fläcken och plötsligt så var klockan 15:00, och jag har ungefär hälften kvar att göra 😅 Så det har jag sparat tills imorgon. När klockan blev 15:00 så åkte Ebba och jag till farmor och farfar för att äta lite mat innan de körde oss till Ullevi. På Ullevi började vi träningen klockan 16:55 med uppvärmning. Sen körde vi 1 h fys, och nu har vi lämnat temat ”kondition” så i fyra veckor framåt så ska vi ha fokus på styrka. Så idag körde vi uthållighets styrka och efter fysen så var det tennis på banan. Det kändes lite konstigt ibörjan då det blev lite ovant att gå in och spela igen. Fast efter ett tag kändes det som vanligt igen och det gick bra. 👍🏼🎾

