Nu kör vi igen

Idag var det en matchfri dag och fokus på att ladda om inför nästa utmaning. Det var sjukt varmt idag så det gällde att hålla sig i skuggan samtidigt som man ville heja på Kevin och Gustaf som vann båda sina singlar + dubbeln. Det är inte gott om träningsbanor här i Klosters så Maria och jag var uppe och tränade klockan 07:00. Jag kunde även stå och slå lite inomhus mitt på dagen men annars var det fokus på återhämtning. Vatten, vätskeersättning, mat och mycket saltgurka. 😄 Imorgon möter jag Sonay Kartal från Storbrittanien, 2:a match på bana 4. Jag har mött henne en gång innan och då blev det 3 set så jag vet att det kommer bli en väldigt tuff match imorgon. Jag ser fram emot en svår men spännande utmaning. Mina batterier är laddade och jag är redo för en ny fight.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *