Vädret påverkar ens dag ganska mycket faktiskt. Är det sol ute så mår man automatiskt bättre. Idag var en sådan dag. Jag valde till och med att sätta mig ute i trädgården med massa filtar och läsa min bok. Det var så lugnt och skönt och man fick nästan lite vårkänslor.
Innan jag tog det lugnt ute i solen så var jag på GLTK och tränade med Olivia. Olivia ställde till och med upp med att träna med mig på gruset i tältet vilket jag är väldigt tacksam för ❤️. Efter träningen stannade jag och körde fys på det nya Nordic Wellness på GLTK, och det är riktigt bra faktiskt!
På kvällen nu har jag packat klart för avresa till Spanien imorgon och det ska bli så himla roligt. 🙂

