Matchdag 4

Matchdag fyra är över i next generation cup och jag har därför bara en match, och en dag kvar av ”Kalle Anka Cup” i hela mitt liv. Det känns lite sorgligt fast ändå riktigt kul. Jag ska nämligen spela final i FS15 mot Olivia Malm imorgon och det ser jag verkligen fram emot. Idag mötte jag Sara Dahlström från Stockholm och det blev en väldigt tuff och välspelad match. Det var nästan långa poäng hela tiden men jag kunde tillslut vinna med siffrorna 6-2,6-4.

Idag vann även Ebba Skummeslöv spelen efter en final vinst på WO mot Vilma Karlander. Det var riktigt roligt, inte att hon fick WO utan att hon vann hela tävlingen. Ebba har spelat bra hela vägen och haft tuffa matcher.

(Bara så att ni vet så fyller Ebba år imon)

image image image image image image image image image

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *