Lite vila men nu träning

Efter 17 matcher på två veckor så behövdes det några dagars vila. Jag passade därför på att plugga väldigt mycket i tre dagar för att komma ikapp efter dessa två tävlingar. Igår däremot valde jag att köra igång med träningen igen och det var väldigt mycket roligare. Nästa vecka på tisdag åker jag till Paris för att kvala till junior Roland Garros. Matcherna börjar på torsdagen och i år kan jag ärligt säga att jag verkligen ser fram emot att få spela.

Under mina träningsfria dagar i veckan passade vi även på att kolla på GAIS som mötte Västerås. Jag har inte kunnat gå på någon match i superettan i år så det var mycket kul att få chansen att göra det. I söndags så trodde även hela min familj att man skulle rösta till EU-parlamentet, så vi gick i godan ro till vallokalen när jag plötsligt inser att det först är nästa söndag…då har man inte koll…

Men nu vet vi i alla fall att det är röstning på söndag. 🙂

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *