Klockan är 22:50 och hela familjen satte oss precis i bilen för att åka hem från Liseberg. Vi åkte till Liseberg någon gång runt 15 och stannade där i ungefär 7 h. Det var väldigt mycket folk idag så trots att man var där så länge så kunde man inte åka så fruktansvärt mycket attraktioner. Fast som tur var hade vi köpt express biljetter till Helix, Balder och Flume Ride som vi kunde använda en gång på varje attraktion. Så det var ganska bra att vi kunde gå före kön en gång på dessa attraktioner eftersom man gärna ville kunna åka de flera gånger. Förutom att åka attraktioner så körde vi även en liten femkamp på olika spel. Pappa vann efter att ha vunnit tre av grenarna och jag kom tvåa efter att ha vunnit två av grenarna. Så man kan säga att det stod mellan mig och pappa. 😜 På de olika lyckohjulen kan jag väl inte säga att vi vann så himla mycket men en chipspåse fick vi i alla fall med hem. 🙂 Men nu är vi som sagt på väg hem och det var roligt att ha varit på Liseberg igen, för det var ett tag sedan, och roligaste attraktionen var nog Balder. Helix var inte kul!!






