
Efter många veckor med matcher var det dags för lite idrottsmassage imorse hos Hurtigs Massage. Trots att det ibland gör riktigt ont så hjälper det mig mycket. 😬Direkt efter behandlingen åkte jag till Ullevi för att träna lite, och sedan gick jag med Ebba och Alex och åt lunch på JOS, där vi tog varsin smoothie bowl. Senare på eftermiddagen träffade jag Maria inne i stan för att gå på Göteborgs Kulturkalas och vi hade det lika roligt som vanligt.
Imorgon ska jag träna igen på Ullevi, och sen ska jag faktiskt gå till skolan. Ja, sommarlovet är över. Däremot börjar alla i vanliga fall nästa vecka men jag ska få mina uppgifter nu då jag är borta de tre första veckorna.
