Idag hade jag endast två lektioner under skoltid. Matte och engelska. På engelskan hade jag diskussion själv med min lärare om en föreläsning som handlade om stress. Jag tyckte det var ett bra val av mig då jag är väldigt insatt i det ämnet och att stress är något som jag vill lära mig mer av, framförallt som hjälp på tennisbanan. Diskussionen gick i alla fall väldigt bra.
Promenaden från Kattan till Ullevi är oftast väldigt kort och det vara bara 2 minuter. Men idag hörni…det var ett riktigt skitväder så det kändes som att jag aldrig kom fram till tennisen. Däremot fick jag ett litet paket från Tennis Göteborg när jag kom fram, min Katrinelundsoverall hade nämligen kommit. 😁 Jag och Dereban levererade på topp med våra tröjor.
Imorgon är det torsdag och det är en helt vanlig dag, på fredag händer det dock lite grejer.

