Framme i Frankrike

Igår avslutades SEB next generation cup 2015 och jag slutade 7:a. Direkt efter prisutdelningen åkte jag och Maria tåg till Köpenhamns flygplats där vi mötte upp Victoria. Från Köpenhamn åkte vi flyg till Paris och övernattade där en natt och nu ska vi på morgonen åka bil i ca 2 h till Saint Valery. Idag ska vi träna och imorgon börjar matcherna! 😀 image

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *