Nu är dag 2 slut här i Båstad och det blev två stycken tennispass och ett litet fyspass. Spelet kändes bättre igår och det lär bli bättre och bättre. Vi har det roligt på och utanför banan så allt går jättebra här. Idag fick vi även våra landslagskläder och för första gången på alla dessa år så passar faktiskt kläderna mig. Dock är ju inte kläderna de snyggaste men det viktigaste är att det står Sweden på ryggen, för det är det som betyder något. Imorgon ska vi träna två pass igen och på kvällen åker vi till Malmö för att övernatta där. Dagen därpå flyger vi till Tjeckien tidigt på morgonen.
Nu ska jag sova, godnatt!

