Det har varit en väldigt rolig helg i Båstad. Ebba, Olivia och jag bodde i vår lägenhet och har tittat på många roliga matcher på Drivan. Jag hade med min kamera och passade även på att ta lite bilder. 😜 Efter matcherna har vi haft det mysigt på stranden och njutit av sommarlovet. Idag åkte vi hem till Göteborg igen och på eftermiddagen tränade jag på Ullevi, medan Ebba åkte iväg till sin balmiddag för niorna på Prolympia.






