Igår vann vi dubbeln med idag förlorade vi så nu är jag äntligen hemma. Jag tycker att jag har spelat bra i mina matcher i Malmö, även när jag förlorade mot Eliz Maoloney igår. Det har varit roliga dagar i Malmö med farmor och farfar och det har även varit väldigt roligt att spela dubbel med Hannah. Men jag tycker ändå att det är skönt att vara hemma. Men inte skönt att det är skola imorgon. 😬 Den vanliga tränignen på Ullevi har också börjat så imorgon blir ditt mitt första pass där efter lovet.

