
Direkt när tåget rullade in till Göteborg i lördags så åkte jag hem för att ha lite kräftskiva. Mina kusiner, mormor, morfar och farmor, farfar var alla hemma hos oss och åt lite kräftor. Jag älskar kräftskiva, förutom att det är gott med kräftor så har vi alltid roligt med alla familjer. Det blir alltid massa tävlingar och då blir det också lite hetsigt, men det är ju bara extra roligt. 🙂
Nu är det däremot måndag igen och det väntar faktiskt en hel skolvecka för mig denna gången. Men det tycker jag bara ska bli kul. Nu när jag aldrig går i skolan så är jag bara tacksam när jag väl få gå dit. 😳
