Det blev lite stressigt i fredags. Vi förlorade semin med 1-6,2-6 och de andra var mycket bättre än oss. Efter dubbeln åkte vi till hotellet i lugn och ro då vi trodde att det inte fanns några plan hem den dagen. Melis och jag skulle precis börja gå till stan när Martin ringde och sa att vi kan ta flyget som gick klockan 19:00 och att vi åker om 20 min. Melis och jag fick ju väldigt mycket stress då vi inte ens hade börjat packa, men vi blev klara i tid i alla fall. Sedan satte vi oss direkt i en taxi till Sofia flygplats och flög sedan till Frankfurt där vi fick köra lite intervaller till vår gate. Vi hann med planet och landade i Köpenhamn 23:00 där pappa hämtade mig och körde hem mig till Göteborg. 02:41 var jag hemma och kunde äntligen få sova.
Dagen efter, alltså igår, så vaknade jag konstigt nog redan vid kl 8:30. Jag valde att lägga lite tid på plugget, och sedan på eftermiddagen cyklade hela familjen till mormor och morfar för att äta lite afrikansk middag och titta på massa bilder från när de var i Sydafrika. Det känns väldigt skönt att vara hemma trots att det bara kommer vara i några dagar till. 😄





