Nu har vi varit här i Pancevo i två dagar. Pappa och jag kom igår vid lunch och då hade även Gustaf, Isac och Martin kommit så vi tränade på klubben på eftermiddagen. Innan träningen försökte jag leta efter omklädningsrummet och toaletten, men fick en jättechock när jag såg hur toaletten såg ut. 😳 Jag har aldrig sett något liknande och det blir inte många besök på den där toan asså, fy.
Vi alla bor i en lägenhet några 100 meter från klubben. Imorgon är det en till träningsdag och sign in, och sedan på tisdag börjar huvudtävlingen.
Här kommer en fin bild på toaletten.

