Falköping

Igår kom jag och mamma till Falköping för att kolla på när Ebba skulle spela match mot Nathalie idag. Ebba spelade mycket bra idag igen, men tyvärr så blev det förlust med 5-7,1-6. Senare på eftermiddagen tränade jag och Ebba i cirka 1 h och det kändes riktigt bra. Imorgon ska jag signa-in till huvudklassen och ikväll ska vi kolla på Eurovision Song Contest. 🙂

image image image image image image

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *