Derby

Igår eftermiddag kom vi fram till Karlskrona, och vilket väder det var här! Det var till och med varmt på morgonen. Melis, Alex och jag tränade i alla fall ett …

5 bra dagar

Det har varit 5 grymma dagar här i La Manga, men nu är vi påväg hem igen. Det har varit ett väldigt bra läger tycker jag. Vi har som sagt …